تاثیر رپورتاژ بر سئو

رپورتاژ آگهی

بک لینک های دائمی خواهید داشت

یکی از ویژگی های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی که شما را حیرت زده خواهد کرد، آن است که رپورتاژ آگهی همانند دیگر روش های تبلیغ، موقت نیست. همان طور که می دانید درج هر محتوا تبلیغاتی در هر رسانه از صدا و سیما تا بیلبوردها تنها محدود به زمان مشخص است. در حالی که رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایت درج کننده آن باقی می ماند. اگر شما از یک محتوای مناسب با رعایت اصول سئو استفاده کرده باشید، هر زمان افراد کلمه کلیدی مورد نظر را جست و جو کنند، از طریق سایت درج کننده رپورتاژ می توانند وارد سایت شما شوند.
بک لینک ها از داخل مقاله گرفته می شوند

در صورتی که بک لینک های گرفته شده از یک مقاله تنها در بخش های خاص مانند منو، فوتر و یا جایگاه های تبلیغاتی خاص باشد، اعتبار بک لینک های آن برای گوگل کم است. الگوریتم های گوگل در این حالت احتمال بک لینک پولی و یا یک ارتباط تجاری بین دو سایت را داده و اعتبار کم تری برای آن در نظر می گیرند. در رپورتاژ آگهی، بک لینک ها معمولا بین ۳ تا ۵ مورد از بخش های مختلف داخل مقاله گرفته می شود. این مساله باعث می شود که گوگل متوجه اعتبار بک لینک ها شده و به آن ها اعتماد می کند.
فرآیند اندیس گذاری را ساده تر می کند

در صورتی که برای وب سایت خود از رپورتاژ آگهی استفاده کنید، جایگاه سایت شما برای کلمه کلیدی مورد نظر افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع اگر قبل از استفاده از رپورتاژ سایت شما در صفحه اول موتورهای جست و جو ظاهر نمی شد، درج رپورتاژ آگهی باعث افزایش و بهبود جایگاه آن شده و سایت شما را آسان تر و در زمان کوتاه تری پیدا می کند.

با وجود خواندن تمامی مزایای بالا، اگر هنوز برای درج رپورتاژ آگهی شک دارید، تنها کافی است تعرفه های این روش تبلیغاتی را با روش های دیگر مقایسه کنید. درج رپورتاژ حتی در سایت های معتبر و پر بازبیننده هزینه بسیار مناسبی داشته و شما با صرف هزینه ای بسیار مناسب می توانید سئو سایت و میزان سودآوری کاری خود را چند برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*